Underbar dag!

Haha sitter här lite halv full och bloggar med färg i håret... hoppas det blir bra, ska på bröllop i morgon ganska tidigt! Har i allafall haft en underbar dag på sjön, lite dåligt väder, men har tillbringat den med "kärleken" så den duger super för mig!!

I onsdags hade vi loppis jag och mamma, va gott att få lite plats både i garaget och inne!! Hade ju en hel del krukor och annat sen Blomstermaja, sen hade jag ju rensat i garderoben... Det gör ju bara ont i mig att slänga grejjer som är helt ok och väl andvändbara!!
Vi käka lite god sallad med från Vågen...



På kvällen åkte vi ut med båten... Senare åkte vi ner och käka lite gott i Sunnanå!



Lite heta räkor till förrätt! =) Va lite lite och lite för dyrt... men snyggt!
Jag tog fläskfile me kantarellsås och don en sunnanå special! Det är synd att det är så dyrt på ett så litet ställe... speciellt när det varrierar så i storlekarna på potionerna och på va de är för tillbehör! Sist fick jag så lite  att jag va hungring när vi åkte, käka lite på Dons hamburgare till och med! =/ De är jätte tråkigt på ett så fint ställe...

Nä nu ska jag skölja håret och fixa lite!

Kram F 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0