K-Stad

Sitter hos mamma och käkar lite frukost nu... Ska snart dra iväg till karlstad till bror o linda + ikea o HM =) Skulle bara bli jag o mamma, men igår kom farfar från hönö och ville åka med och i morse ringde farmor och ville åka med så nu blir det husbil upp till K-stad ist!! KUL =D

Det blir lite paus i tapetseringen hemma skönt de för i går va jag rätt trött på allt jävla damm o skit....

Har tänkt att försöka övertala älsklingen att förlänga sitt mobilabonnemang och få en iPhone 4... till mig! Men det går lite trögt, han behöver ju med en ny mobil! Men han behöver en som klarar av olja, vatten, överkörning, drunkning, damm osv så det blir ingen värsting mobil till honom!


Denna SKA bli min! =D                                                              Detta är en bra till Don!! =)

Nä nu ska vi snart bege oss i husbilen, haha vilka luffare vi e!! X)



Jag återkommer med lite shopping prylar senare...

Kram F


Kommentarer
Postat av: Marianne

hei jeg er Marianne vis du husker meg :)

jeg fant bloggen din og vis det er greit kommenterer jeg sikkert :)

2011-07-24 @ 17:52:45
Postat av: Mårris-Hest

hei jeg er Marianne vis du husker meg.

jeg var hær i sverige i 2 uker med pappa.

fin blogg du har.

vis det er greit kommer jeg sikkert til å kommentere :)

2011-07-25 @ 00:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0