En härlig mix!

Mina SUPER snygga skor!!





Från Nelly köpta på rean för 149.- Mycket nöjd!! =)

I dag efter jobbet har jag fixat till brudbuketten tills i morgon, blev väldigt bra, blev 3 st tärn buketter med och två corsage till "herrarna"


Hoppas bruden blir nöjd...



...borde hon bli över priset iaf 500.- för allt detta!! Kallar jag kompis pris! =D

Sen har jag gjort "naglarna" ska man va fin från topp till tå så tar det lite tid... hoppas bara inte jag bryter av alla i morgon på vollybollen! =/


 
Svindyra??! Nä kan ni tänka er endast 10.- på jobbet!! haha ;)





Paketen till brudparet i morgon! Va faktiskt riktigt kul att va lite extra kreativ i kärlekens tecken! Blev nästan så bra att det är synd att öppna dom...
På det översta paketet har jag använt en fin plåt tavla, tårtpapper som spets och vikt det bruna pappret ett par gånger för att få lite mönster och ett grovt fint snöre! På tavlan står det; The greatest thing you ever learn is to Love and be Loved in return. Tyckte det passade! =) 

Det nedersta paketet är inte lika "jobbat" med, där hänger deras initialer och ett hjärta med lavendel...

Nu ska jag snart ta natten... Men jag kan visa lite fina "natt" bilder från trädgården som jag tog när jag va ute och fotade brudbuketten!











Kramar F

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken mysig blogg, fantastiska bilder! Vad duktig du är på inredning. Blev inspirerad! Måste pyssla lite här hemma nu.

Och skorna var supersnygga. :)

2011-07-11 @ 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0