Allt och lite till...

Jobbar jobbar och jobbar.... får inte så mycket annat gjort! Men har semester om 9 dagar, har skutit upp alla måsten till de det sista! Typ som att städa, fixa i trädgården, göra ordning i sovrummet och tv rummet, osv osv!! Blir inte mycket till semester tror jag men de ska bli gott ändå! =)

Älsklingen har börjat jobba i Sverige, efter alla år tillsammans är han hemma varje kväll! Helt UNDERBART!! I går tog vi båten efter jobbet ner till Sunnanå hamn och åt en bit mat och bara myste, de va riktig vardagslyx!

I morgon ska jag "slänga" ihop en brudbukett efter jobbet, till en kompis som ska bli en riktig "man" på lördag. Ska bli kul att gå på bröllop... Men innan bröllopet ska jag försöka överleva en vollyboll turnering på Vita! Jag kommer väll va helt blå på armarna, det kommer inte va så snyggt till min klänning! ;)

Sitter o väntar på maten, som ska serveras framför en bra film... Så jag får nog återkoma med lite senare!

Har ett par nya super snygga skor som jag måste visa!! ;)

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0