Latis Lördag!

Nu sitter jag framför datorn med en god Latte och några Polly... 

                             mmm!

Har varit och jobbat på Moccafin i dage med, som vanligt helt underbart, om inte ännu bättre idag! MASSA nya varor skulle packas upp och fixas till! Gissa om man blir sjuk av sånt!?
Själv klart fick något plagg åka med i min påse hem...

Idag hade jag på mig en tunica som jag köpte på Moccafin när det precis hade öppnat i Mellerud, den kommer från märket ELLY, de är mycket söta små detaljer på den och en mix av olika tyger. Till det hade jag en underklänning och vanliga jeans leggins! Och en ljusblå scarf....



Så nu sitter jag och funderar på vad som kommer att hända i kväll... hm... först kanske det blir att slappa lite framför tv:n, skulle sitta fint så här efter jobb, pizza och latte! ;)

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0