Härligt...

Helgen var helt underbar... Äkta kvalitetstid med mitt hjärta, fint väder och tårta!! Kan inte bli bättre! Va ju på kalas hos svärmor och träffade underbara barn och deras föräldrar, fick ju fota det vi gav bort! Tyckte det blev väldigt sött och frächt i grönt...

 

Dressad för kalaset var jag i min nya jeans skjorta från Ullared! :)



Under lördagen va jag och jobbade på förmiddagen sen bar det hem för att tända grillen och pyssla lite i trädgården, jag gjorde ju lite fint i "landet" här är resultatet!



Min gammla soffa som jag är väldigt stolt över, men för tillfället är det inte sittbar, ska försöka göra något åt det men den är så vacker som den är så jag vet inte...



Dessa små söta påskliljor satte jag förra året och dom är verkligen mini, jätte söta!



På onsdag kommer det mer blommor levererade till mig på jobbet,inte illa!! :)
Sen måste jag bara säga att jordgubbar till frukost på en söndag är väldigt romantiskt och lyxigt, en ny vana tror jag nästan att det får bli...



Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0