Oj! :o

Verkligen oj.... Det har hänt hur mycket som helst sist.... Men var ska jag börja! Efter jul blev vi med vovve, amstaff tik, vid namn Chilli!! Vi har pysslat med lite utställningar som gått kanon! Ok inte alla gånger men de flesta... Sen har jag lagt på mig lite... Men det ska snart bort igen! ;) haha för i oktober kikar de en liten ut! Ska bli såå underbart! <3 s nu jobbar jag i stort sett alla dagar fram till september! Hemma har de väll inte varit något större i inredningsväg som hänt, förutom att vi i förra veckan fixa nya tapeter, panel och måla golvet i tv rummet! :) lite uppvärmning för bebisrummet som blir att börja pyssla med snart! :D så sugen!! Ska se om mobilen vill fixa in lite foto nu... Kram F


Kommentarer
Postat av: helen

Kul att du äntligen börjat blogga igen ;-)

2012-07-03 @ 17:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0