10 000 saker på en dag!

Nä inte riktigt, men ibland känns det som det är hur mycket som helst att göra! Inte saker som tar super lång tid men många olika... som idag tex först o främst är jag ledig på förmiddagen (börjar vid 13) men måste ställa klocka för att gå upp och ta emot lite blommor, sen binda en mor o barn bukett av blommorna (bild kommer) =) sen in och fixa frukost, göra sig i ordning, det innebär ducha, blogga, sminka sig mm! Innan jobbet sen ska jag förbi xl-bygg o köpa lite färg, hämta lite av mina saker som står i deras entré, sen vidare ner till kulturbruket och fixa i deras entré! Gjorde som tur va iordning det som jag ska ha dit igår, en höstig krans i bara konstgjort material!!
 




Vacker va!? ;)

Efter att jag varit där och lämnat av kransen ska jag vidare till jobbet! Efter jobbet ska jag till Linnea´s Manikyr och fixa naglarna!! =D Så igentligen har jag ju verkligen inte tid att sitta här....

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0