Virrig i skallen!

Håller på att packa upp HUR mycket fina saker inför vinter o jul på jobbet... Det gör mig lite halv tokig faktiskt! X) vill ju ha mycket av det som vi packar upp... Jag har ju valt de från början så konstigt vore det väll annars?! Men kan ju knappt sitta still när jag kommer hem för att jag vill ändra o pyssla överallt! Va ledig i onsdags o då blev det lite mer gjort... möblerade om lite i köket o i hallen. Flyttade runt lite krukor o annat med. Gjorde lite "fix" i köksfönstret! ;)
I hallen hamnade "ute" möblerna så länge, får se om dom ska stå kvar! Blev lite fint i trappan inne med... Nä nu ska det bli fiskgratäng med räkor och mys framför tv:n!
Kram F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0