Vårväder!

Det är lördag och jag är på Moccafin och jobbar! =)
Ikväll ska jag på party hos min underbara Madde, de ska bli så kul! Våran Jimmie kommer dit med...
KUL, KUL, KUL!!

Hemma håller min lille gubbe på att såga ner träd, har sagt vilka som ska stå kvar och vilka som ska bort så jag hoppas det inte är helt tomt på trä när jag kommer hem! Men de ska bli gott att bli av med ett par, så solen hittar ner på fler ställen! ( och som bonus, inte lika mycket löv till hösten)

Håller på att ta in trädgårdsmöblerna på jobbet (ut&inne) med så det är verkligen "vårvarning" ute nu... =) Jag har ju självklart en tanke bakom varför vissa träd ska bort i trädgården... jag har fasnat för en underbar pergola i vit/cream färgad stål! Den skulle vara som gjord för mig hemma på "kula" ;)

Vi har även fått in massa fina blommor (plast) på jobbet med, skäms lite när jag säger det men dom är riktigt fina!! =)




Mina kläder idag kommer inte från Moccafin, tyvärr, men jag känner att dom passar in lite ändå!  =)

Sen vill jag bara påminna om modevisningen på Tisdag på Kulturbruket, 19.00, biljetter finns på Modehuset och Mode For You och kostar ENDAST 60.-

Kram F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0