Nästan Torsdag!!

Älskar Torsdagar... då kommer den underbaraste människa hem igen, och är bara min!!

Jag va inte riktigt nöjd med den "tillfälliga" dekoreringen på bordet så det blev lite annat/mer där!



Sötaste termometern till sovrummet är med införskaffad med! =)




Jag fick ett ryck på lunchen idag med och tog en sväng till modehuset, hade ett presentkort där så jag tänkte jag skulle kika lite... Ja det va inte svårt att falla för en svart spets klänning, helt otroligt snygg! Den åkte i påsen, tillsammans med en söt, vit liten tunika med spetsar och allt!! Men gissa var den påsen är.... KVAR PÅ JOBBET!! =/ jaja ska ju dit i morgon igen men de är alltid kul att testa dom samma kväll!

Måste kanske erkänna en sak med, har fått jätte "dille" på burkar! (låter ju normalt) hmm... stora, små, med lock, utan lock, glas, plåt, på fot, höga, låga, blommiga, gammla, nya, med "lås" och utan, runda, fyrkantiga... ja alla jag kommer över!! Men jag vet inte vad jag ska stoppa i dom snart, hela skafferiet är fullt snart, men det är fint och praktiskt!! Jag förvarar värmeljus och stearin ljus i några, till och med gammla ljus "stumpar", väldigt sött! Men varför jag spar på det vet jag inte, men det spelar ingen roll, så länge det är dekorativt! =)





Söta va!? =)

Mina nya lampskärmar, självklart passa dom ju inte på de gammla lampfötterna jag hade, så det får jag fixa nya... jag vet exakt vilka jag ska ha!! ;)



Underbara!!

Kram F


Kommentarer
Postat av: helen

snygga lampskärmar, skulle ju passat fint i mitt sovrum för där behövs verkligen nått nytt ;) får nog kika föbi någon dag till veckan ;)

2011-03-17 @ 22:09:09
URL: http://lenlen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0