Moccafin!!

Jobbar på Moccafin idag! Ska försöka välja ut två outfits som jag ska ha på en modevisning... och jag har nog aldrig upplevt något svårare!! ;) Tänk att få ta vad man vill i denna underbara butik!! Solen lyser utanför och folk verkar vara på shopping humör, då är det super kul att vara här! Speciellt om det är lite folk som provar kläderna, det tycker jag är roligast, att springa o byte storlekar och färg och något annat dom ska prova!

Modevisningen är den 29/3 kl: 19.00 på Kulturbruket!! Många butiker från Mellerud är med! Biljetterna kostar ENDAST 60.- och går att köpa på Modehuset och Mode For You i Mellerud. DETTA är nästan ett måste!! =D



Mina kläder idag kommer själv klart från Moccafin!!

          

Kan ni motstå?? =)

Nu ska jag snart få prova kläderna jag valt ut, stänger idag kl 13.00, då har jag "prov" tid !!

Måste visa vad vi hade för fredags fika på jobbet igår, det va SUPER gott!! - Emma fler sådana fredagsfika, Tack!! ;)



Smaskigt!!

Kram F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0