Ledig dag...

Helt underbart att inte vakna av en klocka i morse, så jag vakna vid halv 12... känns ju helt ok... ett tag! Men när klockan sen blir 3-4 då känns det inte lika kul! Man skulle ju hunnit så mycket mer om man gått upp vid nio! Nu är klockan strax efter 23 och jag håller på att måla några lådor i källaren, de hade varit klart nu om jag gått upp tidigare. SUCK!!

Men dagen har gått i sin takt och det har varit skönt ändå, jag har bara myst runt i "slappar" kläder och keps! Det är nästan ett måste när jag är ledig, älskar att ha något på huvudet... =)



Jag har även börjat måla ett bord som jag tänkte ha som soffbord sen när vi "fixat" lite i tvrummet, där tänkte jag sätta råspont på väggen (horisontellt) och måla vitt på en vägg, sen en ljusgrå tapet på resten av väggarna! Men idag fick jag för mig att göra något i vår lilla hall, så jag slängde ut garderoben och nu står jag där med en helt tom hall...

   Hallen!    



Bordet har fått en slipning, grunden har jag med gjort men målar nog det sista i morgon efter jobbet...
Som sagt har jag målat ett par trälådor som jag sen ska "skriva" på, hoppas på att få gjort dom färdiga i morgon med! Tänkte skriva "Diva" på en och på de andra får det nog stå "Smått & Gott"



Jag har ju fått gjort en hel del ändå idag.... Målat bordet och lådor, hämtat ett par hyllor + Mamma i Mellerud, shoppat lite på bloms, sportringen och xlbygg, slängt ut garderoben, tvättat, målat lite till, nördat lite på datorn, lagat mat och eldat... så mycket att det är bikini väder inne nu och att katten har tuppat av mitt på golvet i hallen!! Stackarn...



Nä nu ska jag försöka komma i sängen, för i morgon är det jobb igen! KUL, KUL!!

Kram F

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var får du tag på alla trälådor?

2011-03-02 @ 10:37:33
Postat av: Fredrika

Jag har haft en Blomsterbutik tidigare, så jag har kvar endel där i från! Men dom går att köpa, men jag vet inte riktigt var! Kram F

2011-03-03 @ 00:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0