Kvällsmys!

Sitter nu och äter lite kvällsmat framför tvn... kan känna en viss lyx känsla att få sitta här i lugn och ro och bara vara! Jobbade förmiddag idag, så det kan nog vara det att jag har varit hemma en stund och hunnit göra allt det där man ALLTID ska hinna när man kommer hem sent annars. Som att dammsuga, diska, fixa tvätten, plocka, vattna mm. Skönt!



När jag kom hem målade jag även sovrums dörren, men det behövs ett lager färg till... 

Gissa vad jag ska göra på tisdag!! =) Jag ska till Ullared!! Jag ser verkligen fram emot detta, jag är nämligen "Ullared oskuld" haha ska bli så kul! Ska även bli kul att se deras sortiment (arbetsskada?) vi har faktiskt samma grossist från Holland, coolt! =)



Vit hortensia i plast! haha faktiskt riktigt fin!


Söt bukett som kan ligga lika fin föralltid!

I morgon ska vår lille pisse till vetrinären, han ska bli "kul fri", kan bara föreställa mig va fet han blir efter det, efter som det inte finns ett stopp på hans ätande redan nu! 



Kram F
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ullared med mamma o farmor? trodde du skulle med oss? Men ha de såå skoj! och hoppas du har med dig fleeera tusen lappar, för du kommer vilja handla!

2011-03-31 @ 10:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0