Chock!!!

När man kommer hem från jobbet och har planerat att sätta igång att måla och skruva upp hyllor i hallen, vill man inte tänka på något annat.... Verkligen inte pengar eller räkningar! Öppnar posten som vanligt, en faktura från kommunen... Vatten räkningen ja!?... men va f*n... 15507.-... men dom måste ha glömt kommatecknet!? Jag vet inte hur många gånger jag tittade på den siffran. Det stod att vi andvänt vatten för 604 kbm, det e inte sant de är typ 6 år förbrukning av vatten hos oss!! Några samtal senare och ett par turer ner till källaren för att kolla av vattenmätaren än en gång fattar jag, det är ett kommatecken för lite i avläsningen... 60,4 kbm är ganska stor skillnad!!

Jaja efter det "lilla" panikslaget kunde jag måla ett par hyllor till... Men jag kom av mig lite så det blev lite annat gjort med... i köket! ;) ÅÅÅ jag blev kär!






Fick gjort lite i hallen med men det är lite kvar...



Några hyllor uppe ochett par lådor, men det ska "piffas" lite till men klockan går för fort när man kommer hem från jobbet! =/ om jag inte skulle upp och jobba i morgon hade jag nog hållt på ett par timmar till!
Just det jag shoppa ju på bloms igår, det blev denna söta mini köpmannadisk!



Sen en annan jätte söt låda, men den ska jag ha i sovrummet, så det kommer bild på den när den är på plats!

Kram F

Kommentarer
Postat av: Tobbe

hahaha, 15507kr hade allt vart nått ;)

2011-03-03 @ 02:39:32
Postat av: Iréne

Förstår chocken du fick, hjärtat i halsgroppen! Så mysigt du har det hemma hos er! Kolla gärna min blogg och lämna gärna en komentar! Kram Iréne

2011-03-03 @ 07:27:42
URL: http://skifferhuset.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0