Zzzz...

Tapetsera ska jag göra i sovrummet, köpte tapeter dit innan vi flyttade in... och de va ett år sen nu! =) Skäms lite, men så är det att vara affärskvinna, haha!! Det ska snart bli av i alla fall, vill ju komma vidare i "planeringen" av hur jag vill ha det... Här kommer lite bilder på hur det ser ut nu, kunde ju inte hålla mig vad gäller endel av "inredningen" man får en känsla av hur det kommer bli iaf! =)























Kommer bli super fint med ny tapet och en garderob vid ena sned taket... Kommer ju självklart nya bilder när det är färdigt! =)

Kram F


Kommentarer
Postat av: Belinda

Tapeter liggandes i ett år är ju inget! Jag har hur många tapetrullar som helst liggandes..jag köpte jättefina tapeter till matrummet i åsen t.ex som fortfarande inte kommit upp någonstans :)

Sandor bara suckar när jag kommer hem med tapetrullar ;P

Roligt med en blogg, och följa dina påhit!

2011-02-22 @ 22:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0