Hålla fingrarna i styr!

ÅÅÅÅ va svårt det är att inte köpa med allt (eller mycket) hem från jobbet! Vi har fått in så fina ljus från VIO ljusfabrik, i alla underbara vårfärger, dom är helt ljuvliga! Samma gäller de vi fått från Miljögården, precis min stil... Kanske ska säga att jag jobbar på Ute&Inne i Mellerud, det är en butik du kan hitta det mesta i! Jag har inte jobbat där så länge, lite mer än en månad nu och jag storm trivs!! Innan jag började där drev jag en egen liten blomsterbutik i Mellerud, och det va något av det bästa jag gjort i mitt liv. Jag har kanske inte riktigt insett än att jag inte kan gå dit och göra som "jag vill" och att det fattas något så viktigt i mitt liv som blommor än... Men jag säger aldrig att det inte kommer hända igen!

Jag går även i tankar om en ny tattuering. Jag vill göra något på över armen, eller ja hela armen... men vad är jag inte riktigt säker på! Vet att jag vill ha den i färg, men behöver någon som kan skissa ihop något till mig, hmm ja jag får fundera vidare!

Vet att jag vill ha en cupcake någonstans...

Kram F

Kommentarer
Postat av: helen

ja e också bamse sugen på att gadda mej :) men behöver en som kan skissa upp min me för vill bygga ut den ja har ;)

2011-02-17 @ 15:15:27
URL: http://lenlen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0