Trevlig Påsk...

Vet att det va ett tag sen nu, men jag ska gott göra det med massa bilder!! =)

Jag hade en underbart trevlig påsk, massa skoj och vädret på topp!!
Påsk helgen började med ett röjjande i trädgården och påsk pyntning inne...











Även den lilla stubben fick ett lyft! =)





Mitt vackra salix träd som gjorde sig super vid trappan, ett likadant har fått plats i "rosen landet"




Ett citrusträd gör det lite lyxigare och klarar sig bra ute redan nu! Mycket sol och lite vatten... perfekt!



Gjorde lite vårfint på tv rumsbordet, med en annan prins än min egen! ;)




Toa fick en söt liten innomhus damm...




Min vackra spis i köket passar perfekt att pynta på, i alla lägen!





Dessa underbara träden är så mycket fejk dom kan bli, men sååå fina!




Har även satt upp hyllan på toaletten som jag pratat om, min lilla älsklings vovve har varit hos frissan, jag har gjort två lannen, hämtat hem mina ute möbler, färgat håret, varit på Elmia,
njutit av utsikten, målat sovrummsdörren, fixat blommor till tv rummet och hallen, köpt fröer och firat påsk.... ja jag har en del bilder att visa i morgon med!! ;) Men nu ska jag ta natten!

Kram F

Kommentarer
Postat av: Madde

Har kollat in din blogg ett tag nu och måste säga att du gör det såå himla fint hemma hos er:)

Önskar att en annan kunde vara så kreativ men nu är man ju inte de haha...

Fortsätt med alla fina bilder så en annan kan få lite idéer hihi;)



//Madde

2011-04-27 @ 09:24:31
URL: http://www.mizzm-mylife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0