Lite Fredags mys??

Fredags mys tycker jag är lite överreklamerat, hur kan man tycka det ska va mysigt att sitta ensam i soffan trött som f-n framför tvn , som bara visar skit program!? Don är ute i garaget och putsar på något, lyssnar på musik och suger på en öl... de är ju mysigare, men de e mer mys för killar! Jag vill ligga i soffan under filten med något bra på tv och någon mer under filten... oj jag glömde det viktigaste GODIS! ;)

Ska hoppa in och jobba min första lördag i morgon på Ute & Inne. På tal om jobbet, gissa vad jag drömde om i natt: Trädgårdstomtar!!! Tillbringade hela eftermiddagen igår med att plocka upp och prismärka små "nissar" jag kan lova att man sover dåligt efter det!



Fota lite på våra fina trädgårds möbler på samma gång...











Denna gruppen skulle passa perfekt i mitt lust hus nedanför! =)



Detta är mitt blivande lusthus! =) Fint eller hur!



Detta är Igge igelkott, han kanske ska få bo under min trappa, haha, nä men han e söt!





Dessa tuffa tavlor ska få en bra plats i sovrummet när det är färdigt!

      

Gammeldags motiv an parfym flaskor gjorda i plåt!

Kram F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0