Högt blodtryck!!

Morgonen började sådär underbart (INTE) den kan göra i bland....
Stressade ner till mld för att göra de där jäkla cytolog provet man SKA göra, nervös som fan för det är inget vidare! =/ Kommer in i väntrummet, strax kommer sköterskan och hämtar mig, på vägen till rummet säger hon att hon har en elev som går brevid idag! En manlig!! Jag tvärstannar, känner nästan hur huvudet håller på och explodera, får fram några nervösa meningar om att jag tycker det e jobbigt som det är... men hon förstår mig och han får sitta brevid när vi bara ska prata om allt annat!!
Stackarn ska få ta blodtrycket på mig iaf, jag känner ju att hjärtat bultar... 90/140, hon ber honom att göra om det, 90/130... "jag gör det en gång" säger sköterskan! 90/130!! Ser på hennes min att det inte är bra, själv har jag ingen aning om vad det ska va, så jag säger att jag stressat lite på morgonen och att jag är lite nervös. Jaja vi kan göra provet först så kanske du lungnat dig lite! Reser mig upp och är på väg ut med sköterskan, när jag häver ur mig - Jag lämmnar väskan här, du kan väll passa den!? Jag i ett jävla nötskal... Nu kännde han sig säkert väldigt behövd!!

Kan ju bara berätta att blodtrycket va det inget fel på sen... =)

Har plockat och packat upp allt jag shoppade igår... Här är lite bilder på mina fynd!

 Det blev ett par påsar!! =D



Söta sommar väskor och några små tygrosor!









Snygga tavlor i plåt!



En hel påse bara till min älskling!! GUD va snäll jag är! ;)



Lite "juveler"



En prins till trädgården!



Fin lampa till tv rummet!





Sen hamnade det ju massa mer i påsarna, tex kläder, en jeansjacka, en vindjacka, shampo och balsam, tvättmedel, sköljmedel, tandborstar, godis till Diva, godis till mig och... ja allt sånt som är bra att ha!! =)


Kram F 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0