Härliga helg!

Precis inkommen från trädgården, rensat i lannet och grävt en gång som jag lagt sten i... Blev bra, men det blir mycket bättre sen när det blir lite blommor!
Jobbade idag efter det hem vila på soffan en stund sen ut i det underbara vädret och grillade!! Helt underbart!
I morgon blir det kalas hos svärmor, som fyller år!
Så idag blir det mys framför tv:n med underbaraste...

Har en super söt Tupp som heter Thure på trappen nu, för det är snart påsk och det är lite mysigt att påskpynta tycker jag!

 
Han är super söt och finns på Ute & Inne nu!! =)

Här kommer även en bild på mina coola solcells lampor som ser ut som stenar, jag har tänkt att göra ett litet stenparti med vatten, stenar och blommor som dom kommer passa så bra vid sen!





Dom finns också på Ute & Inne + en massa andra storlekar och varrianter! Dessa kostar bara 49.- tycker det är ett riktigt kap!! ;) Till veckan ska jag handla blommor, påskliljor, murgröna, pärlhyacinter, penceér, förhoppningsvis ett fint salix träd och funderar på lite växter till insidan med, för där behövs lite frächt!! Men jag kunde inte hålla mig här om dagen så det kom med en liten vit pärlhyacint i från ica!! 



Nä nu ska det bli MYS till 110%

Kram F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0