Fortsättning följer....

Denna dagen har varit ganska seg... eller dagen kanske inte varit det! JAG har varit som kola!! Kan ju bero på att man inte ska fixa ett lanne mitt i natten och sen gå in och sätta sig framför datorn en timme eller två... så jag kan gott skylla mig själv!

Jaja här kommer lite fler bilder!



Helt underbar dag i Jönköping!!



Min vackra utsikt från trappan... Där kunde jag sitta hela Påskdagen och bara njuta!



Laddat för plantering!





Lite förberedande arbete...



Så här blev det med "hyllan" på toaletten, en gammal banan låda!



Lite nya orkideer i hall fönstret!



Sovrums fönstret!

 Min lilla älskling före klippning!



Som blev en riktig liten " DIVA" efter...

I morgon ska jag och min goa Virre åka och kolla in damernas fotbollsträning i KIF... tro det eller ej men funderar skarpt på att börja igen!!... hmmm va nog ca 7-8 år sen man spela på riktigt! (fy fan va gammal jag är) Men jag saknar det, hade ju spelat sen jag va 7 i interna, sen i P9-P12 eller nått innan vi starade ett eget tjej lag i HIF, efter det började jag i KIF. Där spelade jag ett tag tills jag började gymnasiet i Alingsås, höll på lite under tiden, men det är svårt när man bara kommer hem helger... Men vi får se, som sagt jag har blivit gammal! ;)

Nä nu blir det sängen...

Kram F


Kommentarer
Postat av: virre

De kommer bli kanon trevligt imorn. Var ju nästan typ lika länge sen vi hittade på nått ihop. Längtar redan till imorn kväll. Natti på dig. Sov så gott

2011-04-28 @ 00:13:14
Postat av: Marie P

Vad kul med fotboll=)

Roligt med din blogg verkligen! Så fina bilder så! =) Kramis

2011-04-28 @ 08:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0