Underbar helg!!

Jag har haft en super kul och otroligt rolig helg... Fredagen började med lite drinkparty hos goa Charlotte, Lördagen va det stubbrace ute hos herrarna Blomgren! Det måste va årets häftigaste händelse... ÄLSKAR det!! (bilder från de finns på: www.swepics.org ) sen avslutade vi kvällen med crusing i en "Wildcat" ;) hur kul dag som helst! Söndag fyllde min älskade pappa Caj år och det firades med smörgåstårta och fika. Men den morgonen fick vi lust att "leka" lite med kameran, jag, mamma och pappa! Här kommer lite av resultatet...

















Helt underbart! Visst är hon vacker min lilla Mamma!? ;)

Idag har jag tvättat bilen, så nu är den redo för att värderas och förhoppningsvis säljas DYRT! Nu vill jag inte åka skåpbil mer...
På onsdag ska jag till frissan och fixa lite annan färg på håret, ska bli gott att bli lite ljusare nu inför sommaren, sen ska min lilla Karro få testa att sätta i extensions på mig i skolan men det blir inte förrän den 20 maj!! Men det ska bli intressant! ;)

I morgon blir det ner till Hellbergs och kolla hur jag ska inreda deras lunch rum, sen jobba, sen käka fin midda på Gruzzolo. Onsdag blir det frissan, jobbet, sen golfen och plantera. Torsdag blir det jobba, ev träna boll, men det viktigatse ÄLSKLINGEN kommer hem igen! Sen är det nästan helg igen... Gott!

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0