Tummen ur...

NU har jag planterat mina blommor, tomater, gräslök, rödlök och gurka! Men jäklar vad ont jag har i ryggen nu, sitter som en gammal tant i soffan och bloggar och tittar på Per Moberg; Vad blir det för mat! Har tryckt i mig lite godis, men kanske skulle ta något att äta...

Ja nu har jag slängt ihop ett par varma mackor! =)

Planterat hade jag ju gjort ser inte så kul ut nu men hoppas det blir något iaf!





Här kommer mina tomater och gurka få för gro, så att dom blir stora och fina till sommaren!





Här vid väggen har jag planterat luktärter och delfinium, får hoppas att det bara blir "underbart"

Här kommer lite fler bilder från butiken!



Fint i blå nyanser...



Söta små grodor, näckrosor och ett fint fågelbad gör så att alla kan få sin egna lilla damm, hur man än bor!



Våra söta förkläde är ett måste i sommar vare sig man är i trädgården eller står framför spisen!

Ni får gärna komma med lite funderingar och kommentarer, hade varit super kul!

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0