Illa av mig... =/

Väldigt dåligt med inlägg nu... skäms lite! :/ Men jag har haft häcken full, så jag får skylla på det!

I Torsdags va vi på inköpstripp till Borås, kollade på lite julsaker, blommor och plastblommor!
Fick massa inspiration, men vad ska jag med "jul känsla" nu!!? ;)

 Dessa söta ljushållare har vi beställt!

 Massa fint i vitt...

 
En fin dekoration med SUPER lång hållbarhet!

Dom hade en jätte pampig bukett med konstgjorda blommor på bordet och två snygga dekorationer i fönstret! Blev lite sugen på att fixa till något liknande!!





På jobbet denna vecka är det full rulle, vi har fått in massa nya varor som ska packas upp! Jätte kul, vi har fått in allt från doftpåsar, lösnaglar =) till plastbackar och snygga dörrmattor! Vi har ju också börjat sälja riktiga blommor till min förtjusning!


I helgen hade vi båt premiär med, helt underbart, lite kallt men med trevligt folk som "värmer" tillvaron!






Blev ju lite kyligare på kvällen så det va tur tjock jackan va med... men jag sov som en sten i "ruffen" på vägen hem! Finns inget bättre (nästan)!
Upp och jobba dagen efter för att sen ge sig ut på sjön igen... då va det lite soligare och blåsigare, men kul hadde vi!!



Min "välkomst kommite" =) Inte illa!!



Min sjökapten! <3 <3 <3



Ett litet stopp för grillning blev det ute i "Engqvist viken"



Sedan vidare för en liten invigning av baren i Vita!



Vi drog vidare med båtarna, och stanna vid en ö där vi gjorde en värmande bras som vi satt och myste runt! Underbar kväll!!

Kram F


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gjorde du nån hårförlängning?

2011-05-26 @ 10:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0