17 maj!

Min älskling jobbar i norge under veckorna så jag har turen att få ha honom hemma en extra dag denna veckan... just idag! 17 maj! De är verkligen vardags lyx på hög nivå!!

ÅÅÅ jag måste bara säga att jag såg "P.S i love you" i söndags... så bra film, så många tårar, verkligen en underbar film! Men att måla på mascaran dagen efter är inte lätt, ögonen svullna som på en boxare! Inte kul...

Städade och plockade typ hela helgen, måste ju ändra något blir så less annars!
Fick ett ryck och verkligen skrubbade i hela badrummet, toaletten, duchen, tvättmaskinen till och med under tvättmaskinen... ibland är man ju lite rubbad!
Vek och sorterade i alla handukar och lakarn, sen fick jag som bonus rensat lite i klädgarderoben, för den va så full att de rasade ner när jag skulle hänga in en enda liten klänning till! Så nu fick jag flytta ur garderoben och förvara kläderna på ett vädringställ i stället... inte för vackert men men det får gå tills jag får en STOR garderob!!

 

Gjorde lite fint i sovrummet med, fick äntligen upp lampan i taket och plockat lite på hyllor mm





Min fina lilla smyckes låda!

 

Lampan som är varje liten flickas dröm! ;) 
Lite fint i sovrummet blev de...







Fick lite sommar fint på min älskade spis i köket!



Får visa min goda mat som det bjöds på i helgen med... Inte för att man ska erkänna sina brister men innan det blev detta fina resultat så var det os i hela köket, kokt sallad, vilket innebar en sprucken glasskål, lite brända tomater, mycket brända kryddor och en oanvändbar ungsform...
Ja ibland  undrar jag själv hur jag lyckas att INTE bränna ner hela huset! X)



Jobbade på Moccafin i lördags med och som tradition måste jag ju visa min "outfit"! ;)



Sen va jag ute på "golfen" och planterade ca 55 pelargoner och 33 murgröna!! Blev super!



I morgon ska jag med min lilla Karro till skolan och förbereda färgen i mitt hår eftersom jag ska vara hennes försöks kanin och sätta i extentions på fredag!
Sen måste jag bara säga att idag har jag fått hem min super mysiga Zipperall, MYS på hög nivå blir det nu!!

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0