Hemma igen...

Idag har har jag varit ledig, super skönt, inte gjort så mycket! Målat klart mitt vita bord och skrivit klart på de sista trä lådorna.
I onsdags natt kom jag hem från Holland, där vi varit på inköps resa inför Jul! De blev ett par tuffa dagar, mycket att titta på, långt att gå (mycket att gå) lite öl o mat på kvällarna och tidigt upp på morgonen... Men vilket intryck Amsterdam är!! Herregud, vet inte vad som är sant eller om det är så "lössläppt" jämt!? haha kul har vi haft iaf! På tisdagen åkte vi till Eindhoven, där trodde vi nog att tempot skulle lugna sig lite... men vad fel vi hade! Precis utanför hotellt var det de största karneval tält jag sett och alla man såg va utklädda, en bit bort hitta vi bargatan, hög musik och man fick nästan knö sig fram... Vi gick in på en lite lugnare bar och kolla lite fotboll och tog ett par öl! Innan vi gick hem fick vi oss lite och äta, så tog vi ett par varv på "gatan"  igen för att kolla på lite folk!!

Ja jag tror också att med denna resa har vi gjort ett rekord i att äta "HUR MYCKET SOM HELST" !!!

 
Min
lille köttbit på 300 g!! (lämnade ca 2¤2 cm)

Första kvällens mat va också lite att bita i...

 Vi dela faktiskt på detta!! =)

Nog om mat nu!!

 

Bordet!! Tänkte det skulle passa bra i Tv- rummet sen, när det blir en ny hörnsoffa där....

Hallen med lådor och krokar på plats!





 Lådorna!!



Kram F






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0