Förvirrad!!

Ååå vi har fått ca 20 pall med varor inför sommaren och i morgon kommer 12 till... Så mycket fina grejer! Blir helt förvirrad av allt vackert, vill bara greja hemma ännu mer! Men jag kan ju (tyvärr) inte få plats med allt. =/ Fast jag så gärna vill, men har kommit på en sak, jag har ju ett litet "uthus" jag kan fixa till med!! =) Men det ska jag försöka ta tag i när det blir lite varmare ute, för det behöver isoleras!

Bordet jag målat färdigt till tv-rummet fick en tillfällig plats i hallen så länge... och det kan ju inte stå helt ensamt där, så jag fick "dekorera" lite där med! ;)



Den söta burken är en ny investering + den söta runda fågelburen i taket!!



Jag har dekorerat den med en pion och två vita äpplen i plast! Sen hängt en liten dekoration i toppen... det gör så mycket med så lite!!

Hängde även upp en liten spegel med ljus, som jag hade liggandes i lådan...



Även den har fått en likadan dekoration som buren!

Måste bara visa vad sött man kan göra på ljusfatet, måste inte alltid va massa sten och grus, det kan även va godis!! =)



I morgon ska jag handla hem några lampskärmar vi fått in idag + en lampfot! Behöver även ett par glas burkar till skafferit och en termometer till sovrummet! (ska mäta hur hett vi har det!) ;) haha

Kram F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0