Första "riktiga" grillningen!

I lördags efter jag jobbat på Moccafin kom jag på den strålande ideén att vi skulle grilla... Inget slår den första grillningen!! Visst vi har grillat korv flera gånger i vinter, men det räknas inte! Det ska vara kött, potatissallad, grön sallad, grillade champinjoner, cream fresh och en kol grill!! =) Det va underbart!!

Idag har jag varit på en liten genom gång ang. modevisningen, ska bli så kul! Och i morgon jobbar jag eftermiddag, känns bra...

ÅÅÅ just det de kommer mer varor i morgon med, bara 27 pall! ;) haha tycker det fortfarande är väldigt kul att packa upp varor, men får väll se om årets julklappar är lika spännande om vi håller på i detta tempot! ;)
Vi ska även (mycket säkert) vara med på BO MÄSSAN i Vänersborg den 1-3 April, ska bli spännande, planeras för fullt hur det ska lösas med monter och uppbyggnad!

Har även fått för mig(idag) att det ska bli klippning av håret, så det blir lite fason på risbusken som jag har just nu!! Men jag vet inte riktigt hur mycket jag ska våga klippa har ju "sparat" för att jag ville ha det långt! =/ Jaja det växer ut igen, men jag brukar inte orka vänta så det blir alltid att jag klipper mig igen o igen o igen...
Nu har jag ju ganska långt!

Kram F




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0