Typisk svensk sommar en dag som denna!

Glad 6:e Juni på er! Tycker det är lite små kul att vi verkligen får en så kallad svensk sommar med blixtar och dunder en dag som denna... Själv tycker jag det är super mysigt att det åskar, det är liksom ingen vitts i att det bara regnar annars! Jag får sådan lusta att sitta på altanen och mysa med ett täcke och kaffe och bara lyssna! MYS!!

Men just nu regnar det inte... bara åskar och blixtrar!



Men förut när jag skulle åka hemifrån och sätta mig i bilen fick jag lite problem, hur fan ska man kunna fälla ihop paraplyt samtidigt som man ska sätta sig i bilen!? Utan att bli våt?
 Det funkar inte... slutade med att paraplyt fick ligga kvar utanför, tur att ingen såg mig! =/

Jag fick ju lite nya kläder i veckan... här kommer lite bilder!



Snygg och sval sommar klänning från Nelly!



Sommar klänning från H&M



Ett par stycken bandeau bh:ar som nästan är ett måste i sommar under alla stora sköna linnen!! Från Gina och H&M



Snyggaste shortsen från Gina!!

Denna skönhet är med beställd från Nelly, hoppas den snart kommer i brevlådan! =D



Min lille pisse har kommit på ett superbra sätt att kunna gå ut och in hur han vill! Han kommer ju inte så långt men in kommer han i allafall!!








Han är inte lika dum som han ser ut... =)

ÅÅÅ nu ska jag snart till min söta lille Jenseman och kolla tattuering! Kul kul kul!!

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0