Sommar, sommar, sommar...

Å underbara dagar!! I torsdags när jag va ledig fick jag fixat en del i trädgården bla. Känns kul när det blir lite nya blommor och lite rensat här och var!

Före bild!


Efter bild, men inte riktigt klart, lite mer jord och blommor ska på plats!



...och lite fler stenar! =)

Lite fint på sidan av huset, vackra gammla cement rör, och en fin ställning med fuchsia, murgröna och salvia. 


Fick frächat upp lite med en vit petunia i ställning på mitt gamla bord...


Mina gurkor och tomater kommer sakta men säkert...


Salladen växer som ogräs, samma med rödlöken brevid!


Söta små flugsvampar i cement hade vi ett par kvar på jobbet, tyckte dom va lite coola! Så dom fick flytta hem till gläntan bak huset! =)


Söta!??



Mina vackra rhododendrum buskar på baksidan blommar för fullt nu...
     

Fick fixt lite på lillstugans veranda med, blev ju en del grejjer från lokalen när jag tömte den! Fick även gömma endel i stugan! ;)



   Lite bröte?? haha nää de är väll bra att ha någon gång! ;)







Blev lite pysslat inne med, skira hundkex i köksfönstret, vackra rosor på köksbordet och spisen... Blommor gör så man blir glad!!

Nä nu ska jag ut i solen en stund till, men det kommer lite bilder på vårat båtres till vbg och lite nya kläder som jag införskaffede mig i veckan! =)
Fixar det i morgon!

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0