OJ!!

Vad tiden går fort när man har mycket att göra!!
Jag har varit och stylat på Hellbergs dörrar i mellerud, deras luchrum! =) Blev super, fick bestämma färger på väggar och skåpsluckor, sen va jag där och fixa lite blommor och annat för att göra det lite mysigt... Har tyvärr ingen riktig före bild men innan jag fixa det sista fick jag en bild!

     

Efter!









Sen har jag och mamma varit och tatuerat oss!! =D
Min har jag bara gjort konturerna på än men mamma blev klar...









Min ska skuggas, läggas i färg och ev en liten text! Men har nog tre, fyra sittningar kvar!



Mammas blev klar på 4-5 timmar, skit snygg!! En blomma för vaje barn och  våra initsialer i hjärtat!F, J, och A, älskade mamma!

Sen har jag varit och skyltat hos Linnea´s Manikyr, där blev det lite havs tema så här i sommaren!



   


Kolla denna söta trådrulle på en lite stålgalge, från Miljögården, det va ett måste hemma hos mig!! ;)

 



Doftande lavendelhjärta i massa söta mönster!



Vackra ramar som ska pryda väggarna i sovrummet!! Kommer bli sååå fint, ska mixa dom med ett par andra varianter i vitt, och lite olika storlekar!



Måste bara få visa dessa underbara kort i trä, super söta att fästa på paketet, syltburken, hänga på blomkrukan, över spegeln eller bara ha liggande såhär!! =)

Nä nu måste jag snart krypa ner i sängen... Får försöka att blogga lite i morgon med, för jag har massa mer bilder att visa, sen har jag grejjat lite på toaletten!! =D

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0