HEMSKA DJUR!!

Igår när jag jag släppte in katten hade han en sådan där liten äcklig (jävla) fästing i sitt söta lilla ansikte... Jag får bara rysningar av att tänka på de... Fick tag i en bit papper och försökte förgäves få loss de lilla äckliga krypet som satt som berget! Pissen börja kurra och tyckte det va ganska skönt att bli lite "gosad" med. Jag ger upp med försöket med papper, häller upp lite mat till pissen och hämtar riktig "utrustning" för att angripa fästingen med, pincett, tändare och de största diskhandskar jag har!! Hatar verkligen FÄSTINGAR!!! Jag kan bara säga att de va inte en, två eller fem, jag tror jag kom upp i tio talet! Fy satan! Jag sprang fram och tillbaka till toa för att spola ner dom, även fast jag redan eldat på dom. Katten kurrandes undertiden men jag lovar att han kunde inte släppa det där med maten... Han varvade en fästing mindre med lite käk, så han va ganska nöjd!
Själv har haft en del fästingar när ja va barn, dom jag minns mest va en i naveln och en mellan ögonfransarna.... fråga mig inte hur i hela friden fästingen kunde tycka att det va ett bra ställe att sätta sig där men vet att det va ganska obehagligt och svårt att få bort den! Fick gå franslös ett tag efter de...
Så fästingar är inte min grej!


Nu blev jag ännu mer äcklad, skulle inte sök på google efter bilder på fästingar.... Fy satan!!  =/ Kliar överallt nu!!!!



Här kommer lite bilder på toaletten den är inte helt klar än... ska upp en spegel och hylla ovanför handfatet!



En STOR spegel är ju ett måste!! ;)



Min lilla spa hörna utanför duschen...



En hylla inne vid toaletten gjorde det lite trevligare!





Så här "kul" är det nu utan spegel och hylla bild kommer när det är färdigt!! =)

Nä nu blir det sängen för min del!

Kram F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0