Borta!!!

Jag har blivit av med min lokal.... som jag haft och betalat på sen i jan utan att ha något i den! (hade blomsteraffär förut) Känns så skönt att bli av med den kostnaden varje månad! Skulle varit surt att få betala ca 10 000 i månaden tills jan 2013... Så det är en stor sten som fallit från mitt hjärta! Så både söndag, måndag och tisdag har vi slitit i lokalen för att få den skinande ren, nu är den det och nycklar och hela skiten är överlämnat!!!

Tänkte jag skulle ut och grejja lite i trädgården... får se vad det blir gjort! Har iaf varit lite duktig idag och dammsugit och tvättat och plockat bland alla kläder, men de är ju ett evighets jobb som aldrig tar slut!
I morgon är det jobb igen och på lördag ska vi till vänersborg, får se hur det slutar... =)







Lite sköna bilder från mig!

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0