Snart mat...

Lasangetten står på spisen klar för att ätas, men jag väntar på älsklingen som är på väg hem från "tippen" har kört lite skräp, mitt skräp!! =) Ja något ska man ju ha dom till! ;) Har slängt en hel del som va kvar från Blomstermaja när jag städa där... Lite har jag sparat för att sälja på loppis eller liknande, skär i hjärtat att slänga allt!
Jag har gjort klart inne på toa, eller jag har iaf fått upp en spegel och hylla över handfatet! Det va på tiden, för gud va konstigt det är att va "spegellös" där... allt blir så krångligt! Sminka sig, raka sig (inte jag), fixa håret osv. Men nu kan jag göra mig snygg igen! ;)

I onsdags va vi ute en sväng med båten helt underbart fin kväll men lite kallt...




Underbar bild!

När vi kom hem va klockan ganska mycket men jag fick ett ryck och fixa matlåda till jobbet!



Det blev tonfisksallad med ägg och avokado, gött! =)

I går morgon gjorde jag lite begravnings binder till en bekant... stod ute och fixade med de på morgonen i solen!!




Sen bar det av till jobbet... När jag kom hem va det lite kalas för min lille bror, med smörgåstårta och vaniljglass med varma björnbär! =) Gott de!!
Fick på mig goaste mys klänningen när jag skulle dit...



Efter det blev det till att måla lite stolar till min kära arbetskamrat!

     



Söta va!? =)

Sen har jag hunnit med att shoppa lite på loppis, blev ett par söta prylar!



Trälådan...



Teburkar...



En stövelknekt...



En söt rosa termos...



En liten värmeljushållare + ett par ängla vingar och en vit liten hylla!! Riktigt nöjd över mina fynd! =)

Sen har vi fått in mycket fint i butiken med.... svårt att låta bli dessa underbara små tavlor med änglar och ordspråk!



Nä nu blir det tv en stund... har faktiskt redan ätit och kört bror till Mld, fick pausa lite i alla bild inlägg! =)

Kram F


Endast 59.- kronor hos Ute&Inne


Kommentarer
Postat av: Anonym

den "stövlen" kunde du sagt till mig, jag hade kunnat gjort en hur snabbt som helst gratis ;)

2011-07-16 @ 16:10:42
URL: http://linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0