Kaffe på G!

Sitter på jobbet och hör att kaffet snart är klart... Gott de! Behöver lite värmande nu på morgonen, för det är ju inte sommar värme ute och det suger... jag som jobbar i morgon med sen har jag semester i två veckor!! TVÅ VECKOR!! Helt otroligt, så länge har jag inte varit ledig sen jag hade sommarlov i skolan! Så det känns helt underbart! =)
Men dagarna är i stort sett redan fullbokade, det ska bli IKEA, måla & tapetsera i sovrummet, ha en Loppis med mamma, åka till GBG och träffa Jimmie, bygga växthus men först plocka ner det, montera garderob.... ja dagarna är fullspeckade redan!

I går målade jag lite på Kerstins stolar (min arbetskamrat) det blev super fint! Hoppas hon blir nöjd! =)
Bilder kommer!!
Nu ska jag jobba, jobba, jobba!!

Kram F

Kommentarer
Postat av: Anonym

innan du ska jobba så ska du väl dricka kaffet som snart va färdigt? ;) ja men de är så, såklart du ska ha o göra lite på semestern också, annars blir de tråkigt, och de är ju roliga saker, roligt o göra om hemma hjärtat.

2011-07-15 @ 12:24:48
URL: http://linda
Postat av: Belinda

Åh, ha en loppis, det låter intressant :)

2011-07-15 @ 23:04:08
URL: http://belindaspahitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0