Dåligt med uppdatering...

Sitter hemma med en kopp kaffe framför datorn... Det bankar och låter för jäkligt i hela huset, Don och en farbror håller på med skorstenen! Ska gjuta den invändigt för den läcker lite... Jag ska försöka ta mig ner i källaren och måla lite hyllor, sen ska jag nog ge mig på byrån i sovrummet...
Har ju iaf fått upp tapeterna nu och panel på väggen, den ska med målas och sen ska det sättas lister ut i kanterna!
Har byggt mig en egen garderob i ena delen av rummet blev riktigt bra, fick rensat lite i kläderna med alltid gott, mer plats för nytt!! =) De blev ungefär två ikea påsar, välfylda med kläder...

 



Rummet med den nya tapeten... älskar den!!


Här har jag ordnat med garderob, blev riktigt nöjd! =)  Hittade ingen bra lösning med garderober för snetak, så jag fick plocka ihop lite som jag ville! 



Vad tycker ni!? Don tyckte det va lite tjejigt men jag tycker det är jätte fint!! ;)



Denna byrån ska bli vit, sen ska jag "dekorera" lådorna lite... Får se hur det blir!



Här är panelen på väg upp... Kommer bli helt annorlunda när den blir vit, funderar även på att texta något fint på väggen! Några förslag?? 

Nä nu får jag sätta igång tror jag!
Just de igår kväll när jag satt ute på trappan och tog en kvälls cigg fick jag syn på denna konstiga snigel... har sett den en gång förut på samma plats! Trodde första gången att de va en ödla katten fångat!


Har ni sett en sådan förut?

Kram F


 

Kommentarer
Postat av: Marianne

ja jeg har sett en sånn snile för.

:)

2011-07-25 @ 22:40:16
Postat av: Annika

Jätte fin garderob!!

2011-07-26 @ 12:46:23
Postat av: Lisa

Jättefin garderob. :) och trevlig blogg. Blir inspirerad! Måste ta tag i huset här känner jag.

2011-07-26 @ 13:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0