Dag 1! =)

Första dagen på semestern... det regnar, men det känns faktiskt lite bra! Annars hade jag fått så dåligt samvete att vara inne och grejja.... Men det går ju sådär, har inte riktigt kommit igång! Vet inte var jag ska börja, men det är väll bara att börja i ett hörn och hoppas att det flyter på! =)
Har fått i mig lite kaffe iaf sen har jag suttit framför datorn och bara inte gjort något vettigt!

Men jag kan visa toa spegeln, tyckte det blev riktigt bra faktiskt! Till och med Don tyckte det blev bra, då är det inte illa!! ;)



Spegeln va brun innan, hittade ingen vit i bra storlek så det va bara att måla! Hyllan är en gammal planka som jag hade i butiken förut och tandborststället är igentligen ett diskställ i trä, som jag måla vitt! Förut satt de ett typ ett "standard" skåp med speglar i... skit tråkigt!! Nu är det min stil!

I lördags va vi ute med båtarna... de va ju super väder och vi hade väldigt trevligt!



Syns lite dåligt på bilden men nästan alla hade fått snyggaste "båtkepsarna" ever av mig...



Väldigt smickrande!! X) haha

Nä nu ska jag sätta igång...

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0