Vi två för alltid! <3

Idag har jag varit förlovad med världens bästa, han betyder allt för mig och kan inte tänka mig ett liv utan honom. Hans finns för mig när jag behöver honom, han stöttar mig i allt, han står ut med mig, han får mig att bli en bättre människa, han är mitt liv! Min prins!




Har varit ledig idag... betalat räkningar, städat i lokalen, varit på kaffe hos mamma, klippt Hanna och Alex, Dons syskon, nu sitter jag framför tv:n och väntar på att det ska bli bra glöd i pannan... Är ledig i morgon med, så gott! Då ska jag nog måla några stolar och lådor vita som jag sen ska skriva något fint på... Va ett tag sen jag fick pysslat lite!




Städa blir det nog med, de ska man tydligen göra när man är ledig! =)

Kram F

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0