Underbart!

ååå idag jobbar jag på Butik Moccafin, i mellerud... och jag blir helt kär i kläderna här! Det finns så mycket vackert! Det är så kul att gå hit och jobba för man får klä upp sig på ett helt annat sätt när man är i en klädbutik, det gillar jag! Det är klart jag tycker det är gott att få ta på mig mina vanliga arbetskläder med för då behöver man inte tänka så mycket på vad man gör... man kan liksom bara jobba!! =) Men vilken flicka som helst vill ju va fin någon gång! ;)

Dagens outfit blev såhär!



Men brillorna åkte på med för det va SOL när jag åkte! =)



och min underbara jacka som jag köpt på Moccafin, från märket Cream! (cooling) ;)


Men dessa plagg har jag fått lite "måste ha" behov för idag...



Tunika från märket Cream!



Denna klänningen gör sig inte på bilden, men va snygg den är på!!



Denna hade en cool krage, en tunika från Masai! =)

Kram F






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0