Vilket ryck!!

Vaknade igår vid halv två (bakfull) ;) haha och va sugen på något... Slutade med att jag stod och bakade hela dan... Bullar, muffins, äpplekaka och hallongrottor! Jag kan få dessa ryck ibland.



Idag när jag kom till jobbet fick ja en hel korg med kantareller av AM för att jag fixat att skriva på barn stolen åt henne!! =) Så det blev kassler med potatis och svampsås +  mer smörstekta kantareller!! Gott.



Det blev även lite svamp till frysen + färdig kantarellsås! =)

Har fått gjort väldigt lite i sovrummet sen sist men jag har fått upp mina lampor, målat klart sängstommen, fått lite saker på plats... så här ser det ut nu! =)



Nä nu blir det sängen. Ska börja lite tidigare i morgon det ska bli en tripp ner till NBA, en av våra grossister!! Ska bli trevligt att ut o åka lite....

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0