Beställningar! =)

Jobbat hela veckan nu efter semestern, så jag känner mig lite seg faktiskt! Men snart bär det av mot mellerud och lite party!! Men vad ska jag ta på mig!? Alltid lika svårt, speciellt nu när det blir lite kallare på kvällen... Sen ska jag ju köra hjuling ner och hem och det blir kallt!! Synd att inte båten ligger i än... det är så mysigt att åka runt i hamnen, från sunnanå och till vita idag för det är ljusfest där! Då lägger dom ut tusentals marsaller i hela sjön och det är såååå fint!! Förra året va det underbart att bara glida omkring med alla båtar och ljus runt sig! Men får väll snika till mig en plats i en annan båt ikväll! ;)

Har textat på ett par olika saker till bla dop... Super kul att få göra lite olika grejjer till folk! =)
Dessa gjorde jag efter jobbet idag! =)







Söta!! =D

Nä nu ska jag äta lite, sen åka till mld!!
 
Kram F




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0