SVIN kallt!!!

Hemma nu efter en liten tur på sjön... Så j_vla kallt det blivit på bara ett par dagar! Usch!! Vinter kläder på snart, men jag måste erkänna att det  är ganska mysigt med höst! Men nu är det verkligen fööör tidigt! Inte nog med att vi satt på paltade i båtarna de flesta och frös om fötter och näsa, då satt en mindre omtyckt person (inte MIN favvo) i bikini och hade badat.... vilken idiot!! Darra och helt blå om läpparna... Gör man allt för att få visa halva röva och tuttarna när det är lite pojkar brevid!? Helvete heller!!


Nä nu ska jag krypa ner brevid min prins! =)God natt....

Kram F

Kommentarer
Postat av: Marianne

det er kjempe kalt i norge hjemme här og!

men jeg er enig i att det er alt for tilig for vinter/höst :P

det föles som om sommeren har bare vart i 2 uker.

2011-08-16 @ 12:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0