Latmask nr 1!

ÅÅÅ vad lat jag varit det sista... har verkligen inte orkat sätta mig framför datorn på kvällarna! Skäms på mig!! ;)

Men kan i alla fall berätta att jag har varit duktig på jobbet! I måndags va vi i Askersund hos en grossist och köpte massa fint, verkligen massa FINT!! =) Ska bli sååå kul när det kommer. Idag har jag gjort om lite i butiken, kliar i fingrarna att få fortsätta i morgon! =)

Jo så va jag hos mamma igår och hjälpte henne tapetsera, eftersom jag e ett riktigt proffs nu med ett par gånger på nacken (2!) Så blev det faktiskt riktigt bra, det bästa med hennes tapeter va att dom va ifrån Rusta!! BILLIGT! =) Men så snygga!



Går i pärlemor, med cream och ljus lila mönster!!

I morgon ska det bli lite brudbinderi här hemma i garaget, och på fredag med! Två bröllop tills på lördag som ska fixas! KUL KUL KUL =D

Laddat med blommor!
 


Vackra Vendela rosor i cream...
 


Underbara dahlior, en mina favorit blommor nu på sen sommaren!

Sen har jag gjort en lite begravnings dekoration i kväll... inte lika roligt som brudbuketter förstås men verkligen en lika stor ära!



Älsklingen väntar nu i sängen...

Kram F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0