iPhone 4, 32 GB vit = MIN!!

Ringde i måndags till tre och kunde förlänga mitt abonemang, IGÅR (tisdag) kom den!! Helt otroligt så fort har man aldrig fått något därifrån tidigare... Så i morse hade jag sov morgon... men lite svårt att sova va det allt de killade i fingrarna! Men de är ju en telefon man måste lära sig, jag e lite för klumpig med fingrarna! ;)

 
Fick ett nytt bredband med! =)


Måste bara visa hur snygg jag va när min älskling kom hem från jobbet och hitta mig framför spisen...





;) haha

Måste ju även visa den underbara brudbuketten som jag gjorde i fredags, bara orkideer och vita rosor!



Nä nu ska jag åka till jobbet!!

KramF

Kommentarer
Postat av: Marianne

heldig !

nå har du samme som meg :D

jeg og har Iphone 4.

2011-09-02 @ 20:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0