Inget speciellt...

Snart klar med sov rummet... målar sängstommen nu! De är en Malmsängstomme i ek som ska bli vit...så många lager blir det! Ska fixa till mina sänglampor med, har hittat ett par fina vita amplar i plåt som jag ska sätta sladd i och hänga i taket... Får se hur det blir!?



Vet inte riktigt hur jag vil ha det "på väggarna" än heller i sovrummet, får funderas på...

När vi va på bröllop i helgen fick man varsin liten vit dalahäst med sitt namn på, jätte söta! Mysig ideé som bordsplacering tycker jag! =)



Har beställt lite kläder från Nellys rea idag med! Alltid kul att vänta på paket på posten!! ;)

          Snygg jag kommer bli! ;) haha

Nä nu ska jag fixa lite makaroner o köttbullar till mitt hjärta... han måste ha lite att äta i morgon till lunch !!

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0