Grillning...

Sitter o väntar på maten, älsklingen grillar ute i mörkret! Ska bli såå jäkla gott med lite mat, kött och klyftpotatis... mmm!

Har planerat lite jobbresor i dag, ska bli så häftigt att komma iväg lite från vardagen och jobba! =) Nu den 3/9 ska vi till Köln på en jätte stor mässa och träffa våra största grossister! Sen den 18/9 ska vi till Amsterdam igen och kolla vår och sommar varor inför 2011!! KUL Men jag är lite nervös inför den resan jag ska SJÄLV ta mig till Gardemoen i Norge och flyga därifrån! =/ Hoppas att jag kommer fram till flyget...
I början av Oktober ska vi ta en tripp ner till Danmark och besöka SCHOU vår grossist där! =) Häftig höst, säger jag bara!! Men mycket jobb. Vi har ju lite annat planerat med som innehåller ännu mer jobb! Får se om jag lever till jul ;) haha

Va ju och shoppade igår med min älskade mamma, blev lite fina saker som kom med hem... men tyvärr får jag inte upp bilderna! =( Men jag ska fixa de så fort som möjligt!
Maten strax klar, och soffan kallar på mig!

Kram F

Kommentarer
Postat av: Anonym

År 2012 menar du va? Är väl inge jobbigt och resa inom jobbet de är völl roligare än o va i meölerud i affären?:D

2011-08-26 @ 07:38:53
URL: http://linda
Postat av: Mårris-Hest

nam høyres gødt ut !

2011-08-27 @ 19:07:58
Postat av: Fredrika

Klart...2012 är de ju! Men jag kan lova att åren går för fort nu hinner ju inte mad allt! ;)

2011-08-31 @ 12:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0