Brudbinderi!!

Har precis ätit, pyttipanna, ägg och bacon... vilken gormé middag så här en fredag kväll! ;) Har ju i stort sett jobbat 12 timmar i dag, först jobbet sen hem o göra brudbinderi!! Så kul att få pyssla med lite blommor ibland!



En liten kall blev det till blommorna! ;)



Brudbuketten!



Buketten och ett par corsage (knapphålsblommor)



Bordsdekorationerna! =)

Känner att jag e lite trött i kroppen nu... har även hållt på som en tok på jobbet och skyltat om i butiken, lite överallt faktiskt. Men bra blev det! Skulle lätt kunna bo där ett tag! =)







Nya lite större bokstäver som vi fått in! Blev väldigt nöjd när jag fick upp dom på väggen såhär!



Hade beställt lite höst fina (plast) blommor med som kom igår! Faktiskt helt ljuvliga i höstens alla nyanser....

Sängen kallar på mig nu, ska ju upp ganska tidigt i morgon fast jag är ledig och leverera blommorna!
Men önskar nästan att det spöregnar i morgon eftermiddag!! För just nu är jag inte på så bra humör... Ge och ta heter det, men vissa har lite svårt att veta att GE har lite olika betydelser!!

Kram F

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååååå jag vill hem och jobba igen!!

Gud så mycket fint får komma och handla när jag kommer hem på besök!! :D

2011-08-23 @ 20:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0