Onsdag!

Idag har väll inte varit en så speciell dag... vissa dagar känns det som man inte gjort något vettigt, men ändå gjort massa olika saker!! Efter jobbet åkte jag till mamma och käka lite, tänkte lånahennes dator en sväng men den va upptagen...



...sällskaps somna på hennes soffa en stund (HON skulle ju jobba natt!) =) Sen åkte jag med henne ner till jobbet för att sola en stund, fick lite snygga fräknar att komma fram... haha!
Väl hemma satte jag upp den nyinskaffade fasad flaggan på husknuten (i mörkret) och satte ut ett par solcells lampor i kanten av rabatten! Två är vanliga lampor, medans två ser ut som ett par stenar, lite coolt! =) Sen har jag ätit lite kvällsmat, ostkaka med hallonsylt och ett glas mjölk, gott de! Spraymålade även klart "guldgrenen" eller vad jag ska kalla det, vit... ska bara upp på väggen nu, sen kan jag hänga upp alla smycken som ligger i en hög annars! Blir nog bra... Ska sätta upp en hylla eller rättare sagt en låda inne på toaletten ovanför tvättmaskinen, för att ställa tvättmedlet och lite annat på. Bland annat dessa söta burkar i trä!





Gick ut och röka för en stund sen... satte mig på trappan och satt där och spana lite... då fick jag se vad jag först trodde va en stor hundskit på gräsmattan!! Men F A N jag som precis krattat och gjort fint... Tyckte den va gigantisk "högen" som låg där med tanke på att jag har en hund som inte va mycket större än den! Måste kolla närmare...



Det va Brännas största padda som va i farten! Skönt tänkte jag, slipper jag plocka upp de!! ;)

Nä jag får väll med gå och lägga mig som dessa "tre" har gjort!! haha



Kram F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0