Matlagardags!

Söndags kvällar då är det "matlagardags"... Idag har vi gjort flygande Jakob och hemma gjord pizza!! Väldigt gott!





Vi åt ju själklart inte upp allt, det är matlådor som ska fyllas inför veckan!
Jag tycker det är kul att laga mat och baka, men mindre kul att ätaupp det! Ja jag vet är lite konstig av mig...
Gjorde sushi en gång, super kul, men mindre gott! Men jag skulle göra det igen om jag kunde få någon att bjuda det på! =)



Samma med bakningen brukar bli muffins, mendel kaka, äpple kaka mm som är kul att göra men så hamnar det tillslut i frysen... har nog kvar endel av detta om någon vill komma på fika! ;)

        

   Som sagt kul att baka! =)

Lite påsk liljor följde med hem från ica idag med, mysigt!



kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0